Polecane przez czytelników :)

"-Pieprzysz się z nią? -Nie wiem." Autroska analiza bezpiecznej odpowiedzi :P

      Każda decyzja, którą podejmujemy jest albo dobra albo zła. Nie ma niczego pośrodku. Albo zero albo już coś. Jakiś niedouczony, ale jed...

czwartek, 18 grudnia 2014

Ciche rozstanie


Daj mi ciszę, zabierz wiarę,
nie mów nic.
Jestem ogniem, wciąż się palę.
Co za wstyd!
Niosłam kiedyś pięknych marzeń
pełen kosz,
tak beztrosko i z zachwytem
szłam przez noc.
Zdmuchnął świecy jasny płomień
wiatru dmuch,
jak z pościeli, tej rozdartej
wywiał puch.
Oczy, włosy, pełne usta,
pierza smak.
Stęchły odór już zabiłam,
wina brak.
Gdzieś w środku we mnie, w Tobie
stary świat.
Ty mi powiesz, ja Ci powiem.
Nie mów tak!
Mkną niechciane jak strumienie
gorzkie łzy.
Jestem smutkiem, jestem żalem.
Jaki wstyd!
Daj mi ciszę, zabierz wiarę
i już idź!
Nikt nie wyszedł, nikt nie przyszedł,
zamknij cicho drzwi.

15/12/2011


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz