Polecane przez czytelników :)

"-Pieprzysz się z nią? -Nie wiem." Autroska analiza bezpiecznej odpowiedzi :P

      Każda decyzja, którą podejmujemy jest albo dobra albo zła. Nie ma niczego pośrodku. Albo zero albo już coś. Jakiś niedouczony, ale jed...

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Nie lubię - tytuł mówi sam za siebie...

 
Odzwierciedleniem tamtej zimy, kiedy pisałam ten wiersz, niech będą słowa mojego ulubionego autora. Jednak nie zastosowałam się do porady. Uwierzyłam, a grunt uderzył. Leżę tam do dziś...

"Nie ma się czego obawiać. Pejzaż nie jest niebezpieczny. Nie uwierzył. Wiele już razy grunt uderzył go bardzo mocno". T. Pratchett


NIE LUBIĘ

Nie lubię
trzasku zamykanych drzwi
tykania zegara
i kiedy mi się śnisz

Litości
co swą zbrodnią skrzydła podcina
i zamiast frunąć
niebo ugina

Kropli
mówiących z kranu cierpliwie
że czas nie płynie
wcale leniwie

Zachodów
płytkich w swej różowości
karmiących stada
bezguściem piękności

Płatków
amerykańskich na śniadanie
niszczących wojną
koreańskie ubranie

Kawy
smakiem cukru zagłuszonej
podobnej do miłości
słowami spieprzonej

Bram 
zamkniętych na zardzewiałe kłódki
jak serc nieużywanych
czy też ciepłej wódki

Igieł
kłujących szukać w stogu siana
dziur w moście
nad sobą użalania

Nie lubię
kluczem zatrzaśniętych drzwi
i krzyku przebudzenia
kiedy mi się śnisz

3.12.2013


foto by Ela Rogalska ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz