Polecane przez czytelników :)

"-Pieprzysz się z nią? -Nie wiem." Autroska analiza bezpiecznej odpowiedzi :P

      Każda decyzja, którą podejmujemy jest albo dobra albo zła. Nie ma niczego pośrodku. Albo zero albo już coś. Jakiś niedouczony, ale jed...

piątek, 6 marca 2015

Wysypisko

"Wysypisko"


niecierpliwie
szukam natchnienia
celowo zahaczam
o biografię Stalina
hitlerowski wąs
szelmowski uśmiech Benita
żydowskie dłonie
krwawiące na krzyżu
o ciemne kąty
w śmierdzących bramach
miejskich kamienic
depczę po piętach
brukowym szmatławcom
żyjącym z sensacji
brudu i nieszczęścia
przedzieram się
przez polityczne bagno
katolickie knieje
sąsiedzką zazdrość
korporacyjną zawiść
i wszędzie czarno
brudno
złośliwie
mdli mnie od krwi
wymiocin
przy wejściach do klubów
gówna i moczu
pod śmietnikami

kupuję zielony płaszcz
od handlarza starzyzną
idę do lasu
nie wracam
na wysypisko

28/01/2013


Pisane w gorączce 39,7 ;) Obrazay majaczyły pod powiekami, a pośród tego brudu, kurzu... stałam ja... czy na tym wysypisku byłam jednym z miliona śmieci? Pewnie tak. Jednak chęć ucieczki i bycia kimś wyjątkowym jest silniejsza. Wystarczy, że będę wyjątkowa dla jednej osoby, a z resztą świata poradzę sobie świetnie...

foto by Ela Rogalska :)

"Straszne, że od każdego jutra dzieli nas ciemna noc" S.J. Lec

1 komentarz:

  1. Rozlożyłaś mnie tym tekstem, sciągam z glowy czapke

    OdpowiedzUsuń