Polecane przez czytelników :)

"-Pieprzysz się z nią? -Nie wiem." Autroska analiza bezpiecznej odpowiedzi :P

      Każda decyzja, którą podejmujemy jest albo dobra albo zła. Nie ma niczego pośrodku. Albo zero albo już coś. Jakiś niedouczony, ale jed...

sobota, 22 sierpnia 2015

"Co rano" - Emocje na gorąco. Karawana idzie dalej...

      Emocje na gorąco. Albo na słono. Trudno. Postanowione. Dzień przepłakany. Litery w wiersz poskładane. Niech się nie zmarnują. Może kiedyś będę się z tego śmiać. Nie dziś. Ale jutro przeszłość nie będzie mną rządzić. Jestem za miękka w uczuciach, ale skała ze mnie w innych dziedzinach. Szkoła życia. Kamieniem niech rzuci, kto winien... ;)
      Dziękuję za wsparcie Kasi, Gosi, Ani, Marinie i Fiszerowi... 


Co rano

Walczyłam
o dotyk
Ty mnie
Ja Ciebie

O głos Twój
w słuchawce
chociaż tyle

Już nie zabiegam
Nie chcę
Nie mogę

Umarłam przecież
już dawno

Co czuję
nie jest ważne

Bolało tylko
bo nic dla mnie 
nie miałeś

Ani dłoni
ani ciepła
spojrzenia
i słowa

Za to dałeś
chwilę
pięknych złudzeń

Bo ani zdjeć
wspólnych
ani miejsc
słów
i ludzi

Marzeniami
żyłam
uparcie
nad ziemią

Zrzucałeś mnie
boleśnie
na beton
w przepaść

Z roztrzaskaną
głową
rozdartym sercem
naiwnością dziecka
wędruję

Niepotrzebna
Niekochana
a jednak
 trochę się uśmiecham

Na wspomnienia
co ich niewiele
ale ważne

Będę pamiętać
o kawałku słońca
co paliło oczy

A marzyłam
że mogę
do swojego
do Twojego
końca

Pachnieć Tobą
co rano


22/08/2015


"Furtka ku lepszemu" - Gosia DSz :*
22/08/2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz