Polecane przez czytelników :)

"-Pieprzysz się z nią? -Nie wiem." Autroska analiza bezpiecznej odpowiedzi :P

      Każda decyzja, którą podejmujemy jest albo dobra albo zła. Nie ma niczego pośrodku. Albo zero albo już coś. Jakiś niedouczony, ale jed...

poniedziałek, 15 lutego 2016

"Siódme Niebo" - wiersz o ciepłym lecie i śniegu na stoku... ;)


"Brak czasu, pewność i spokój, to trzy śmiercionośne kule dla naszych marzeń. To Ty! Ja nie! Na szczęście ;) Jesteś tym pistoletem, który jest nimi załadowany. I widzę, że odbezpieczony... Nie boję się, że mnie zabijesz. Nie dogonisz mnie! A jeśli nawet, to wzrok masz kiepski i pewnie mnie z kimś pomylisz... Albo zwyczajnie! Nie trafisz! Bo gdzie? Kiedy? Jak? Nasze drogi się nie schodzą... Ja właśnie zjeżdżam po zaśnieżonej, leśnej górce. Na dupie! ;)" - Agahmmm/Agnieszka Błaszczyk

 
"SIÓDME NIEBO"



Czarne sceny

umarłych teatrów

przewiązują oczy


na ślepo
po omacku
połamanymi paznokciami
torujesz drogę
znaczysz szlaki
z nadzieją
na podziękowania

Zmarszczkami
pokryte marzenia
dalekie i bliskie
zapomniane

a słońce jest tym
co pali tylko
a deszcz co przemoczy
do cna
a zima znaczy
tyle co śnieg 
czy mróz

Radości dziecka
co śpi w Tobie
nie ma komu zbudzić

a bolało
a paliło
skręcało

Okruchy złych wspomnień
zasypują drogę
do siódmego nieba

Obudź się
otrzep

bądź małym dzieckiem
z wielkim marzeniami

choćby tak wielkimi
jak ich pragnienia
o ciepłym lecie
o śniegu na górce
...

02/03/2014

edycja sześciu ostatnich wersów dnia 16.02.2016 godz. 03:20 kiedy nagle zapragnęłam napić się czegoś mocniejszego, a okazało się, że już piję :P

/foto by Paweł Adamczyk/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz